torsdag 3 januari 2013

2013

Nytt år - nya möjligheter!

2012 har varit sådär, hänt massa jobbiga saker för min del, men även haft jättekul vissa stunder.

I år ska jag jobba på mig själv och få må bättre. Vet inte hur lång tid det kommer ta, men nästa år vid denna tid så ska jag åtminstone känna att jag snart är framme vid mitt mål. Får jobba hårt, men jag vet att jag kan göra det.

Nyår var riktigt mysigt och spenderades med vänner. Trerättersmiddag, snacks, en massa skratt och allmänt bra. Nästan alla sov över hos värdparet så det blev nästan pyjamasparty också.

Dagen efter umgicks vi ett tag, pratade och åt den obligatoriska pizzan. Avslutade dagen med filmkväll hos två vänner medans jag väntade på skjuts hem.

Har verkligen haft ett bra avslut på året, lägga det tråkiga bakom mig och jobba framåt nu. Detta året kommer bli mycket bättre, finns inget annat alternativ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar