fredag 18 januari 2013

När blir det bra?

För ovanlighetensskull så har jag svårt att sova. Tagit sömntablett men verkar dröja innan något händer.

Är så mycket som händer samtidigt. Dålig info från f
-kassan är bara en av alla saker som pågår. Blir testad gång på gång... När ska jag få komma till den bra biten?

Blir så enormt frustrerad i situationer som denna. Helst vill jag bara ge upp och bo under täcket. Men jag kan inte göra så mot mig själv, eller Tony, katterna, familj, vänner... Det är tufft, men jag försöker kämpa på trots trötthet...

Blir mycket negativt i bloggen. För det är så det ser ut nu. Händer en massa jobbiga saker som överskuggar vardagen när den är ok. Hoppas att det blir ändring på det snart, i alla fall en förbättring.

I could really use a wish right now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar