torsdag 10 januari 2013

Året som gått och löften om framtiden

Brukar vantligtvis göra en tillbakablick månad för månad av året som gått, men det har inte hänt speciellt mycket så jag gör bara en liten grej i år:


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Blev sjukskriven, åkte till Finland och vågade berätta för folk om mitt tillstånd.
Hur har ditt 2012 varit? - Sjukt jobbigt.
Största misstaget i år? - Att ignorera mig själv.
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? - Ja, utan tvekan!
Blev du kär i år? -  Mer kär i alla fall <3
Bästa köpet?  - Solero :)
Vad spenderade du mest pengar på?  - Räkningar...
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? - Valfri låt från The Unguideds album "Hell Frost"

Vem har du umgåtts med mest? - Tony (ofc), men även en massa goa vänner i Kungälv.
Bästa minnerna från 2012? - Sommaren, spontaniteten, grillkvällarna, spelkvällarna, filmkvällarna. En jäkla massa roliga dagar och kvällar!
Hur många kysste du?  - Bara min sambo såklart! Men pussat lite på katterna har jag gjort med ^^
Har du haft ett förhållande under 2012? - Indeed and I still have <3
Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? - Bättre mående.
Vad önskar du att du gjort mer 2012? - Lyssnat på min kropp och tagit hand om den bättre.
Vad önskar du att du gjort mindre? - Mådde dåligt.

Favoritprogram under 2012? - Once upon a time, The vampire diaries, Bakuman, The big bang theory & How I met your mother.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Presentkort till en tatuering! :)
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Att inte må psykiskt dåligt hade underlättat litegrann. 
Vad fick dig att må bra? - Att umgås, slippa låtsas och att jag började med träningen.
Vem saknade du? - Min familj.
Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Ta hand om dig själv! Så kommer resten lösa sig.



Så i år är mitt mål att jobba på mig själv. Jag ska må bättre (kanske t.o.m frisk tills nästa år), träna regelbundet och även äta regelbundet. Känns som en realistisk och klart genomförbar plan. Nu jäklar ska jag må bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar